2011-03-28

don't know

Salam..

hamdin xtw how to put it in a sentence act
truknye cre hamdin communic8 I'm totally bad at those things
trust me I tried my best tp mcm tu lak yg kluar dr mulut

haish pnat training tok bpe jam tp ape yg kluar stu word un xsme even ade je word yg td xpraktis lnsung kuar cmtu jew,,,hate dat totally
'"sye slalu lukakn ati org yg syg sye'" try to avoid it tp mmg ttp akn brlaku
nk wat cmne???
kte merancang Allah yg menentukan
=>hamdin blom brjye tok hadapi situasi nie so Allah keep giving me problem yg cmtu so that I'll be stronger then someday I can handle yg lg bsr dr tu

To my dearest friend(unni) = ak mintk maaf sgt2,I'm very3x sorry xsngke sume bnde ni trjd u put all the trust kt ak n I've destroy' it xtw cne nk ckp da,,hope I can help u kak but adek xtw nk wat ape..I'm not good at it.. ='(

No comments:

Post a Comment

::Popular Posts::